FAQ
Jak kupić abonament lub identyfikator przez serwis internetowy?
Zakup Dokumentów dostępnych w serwisie internetowym możliwy jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, po zarejestrowaniu na stronie https://e-sklep.bspp.gniezno.pl/ wypełniając formularz rejestracyjny, formularz zamówienia oraz dokonaniu wpłaty na otrzymany numer rachunku bankowego.
Jak złożyć zamówienie na abonament lub identyfikator w serwisie internetowym?
Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego lub zalogowaniu się na swoim koncie Klient wypełnia formularz zamówienia oraz dokonuje wpłaty w wysokości określonej dla danego rodzaju dokumentu. W formularzu zamówienia Klient jest zobowiązany podać w szczególności rodzaj dokumentu oraz datę rozpoczęcia okresu ważności dokumentu. Dokumenty zamawiane za pośrednictwem serwisu mogą zostać wydane wyłącznie na wskazany numer rejestracyjny pojazdu.
Jaki abonament można zakupić w serwisie internetowym?
Za pośrednictwem serwisu internetowego Klient może zakupić:
- Abonament turystyczny obowiązuje w podstrefie A i B
- Abonament pracowniczy obowiązujący w podstrefie B
- Identyfikator mieszkańca SPP z podstrefy A i B
- Identyfikator mieszkańca SPP z podstrefy A i B z bonifikatą
- Identyfikator mieszkańca SPP z podstrefy C obowiązujący w podstrefie B
- Identyfikator mieszkańca SPP z podstrefy C z bonifikatą obowiązujący w podstrefie B
Jak długo trwa wydanie abonamentu lub identyfikator zakupionego przez serwis internetowy?
Zamówienia za pośrednictwem serwisu można dokonać nie później niż na 4 dni robocze przed dniem rozpoczęcia obowiązywania dokumentu. Sprzedaż dokumentu następuje w momencie przesłania na adres mailowy oraz konto Klienta potwierdzenia zaksięgowania wpłaty uiszczonej przez Klienta.
Dlaczego zamówiony abonament ma inny niż zamówiony okres obowiązywania?
W przypadku wpłynięcia środków po terminie wskazanym przez Klienta jako data rozpoczęcia ważności dokumentu, dokument będzie obowiązywał od dnia zaksięgowania wpłaty do dnia zakończenia obowiązywania wynikającego z rodzaju dokumentu .
Dlaczego abonament lub identyfikator zamówiony w serwisie internetowym został anulowany?
Złożone zamówienie na zakup dokumentu zostanie anulowane, jeżeli wpłata nie nastąpi w terminie 14 dni licząc od dnia przesłania formularza zamówienia. W przypadku zaksięgowania wpłaty na anulowane zamówienie można starać się o zwrot środków na konto lub po złożeniu nowego zamówienia wnioskować o przeksięgowanie wpłaty.